Re: Mozilla Firefox passa del locale català

On Mon, Aug 02, 2004 at 06:42:25PM +0200, Quim Gil wrote:
> Ho tinc tot a ca_ES.

Fale.

> Tot funciona. He fet dpkg-reconfigure de tots dos paquets per si un cas

dpkg -s mozilla-firefox |grep Status ?

dpkg --configure -a no fa res, no?

> L'he baixat i instal·lat, però segueix sortint en anglès.

Ja veus, jo l'acabe de baixar en aquest ordinador que no el tenia
instal·lar i va bé.

Tens el fitxer de català tant a /var/lib/mozilla-firefox/chrome.d con
en ../locale.d?

Si l'arranques des d'una consola, et surt algo de debug sobre l'idioma?
En plan: selected locale: ca-CA

Jordi, out of ideas ;)
--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/