Re: combinar 2 distros i un windows...

On dc, 2004-06-23 at 01:00, MarC wrote:

> [...]
> en un extraible USB i me l'enduc d'un ordinador a un altre per a no
> tenir que estar reconfigurant sistemes eternament.
> Si algu li interessa li puc explicat com ho tinc muntat per a que quan
> no tinc l'extraible usb el sistema pugui entrar amb un altre usuari.
> (estaria be desenvolupar la idea per automatitzar-la)
> ]
>
> No obstant, jo m'he trobat amb els seguents problemes:
>
> 1r punt: mandrake treballa des de fa temps amb el format ext3 i si tens
> el home en format ext3 oblida-t'en que la debian sarge te'l llegeixi (et

Debian Sarge suporta perfectament ext3 nativament, només cal dir-li que
agafi el mòdul i fer servir l'initrd per arrencar amb els mòduls
necessaris. Això no t'hauria de ser un problema en debian sarge ( ni en
woody que el kernel bf24 ja tenia suport per ext3 ).

> [...]
> compatibles de manera que pot ser que et passi com a mi, que despres de
> configurar acuradament el KDE de mandrake, quan vaig passar a debian
> se'm va matxacar la configuracio anterior pq no la reconeixia.
> Amb gnome encara no he provat, pero la veritat es q tinc poques ganes de
> fer experiments donat el disgust anterior. de tota manera tinc entes que
> la gent de gnome es mira mes aquest tipus de coses. de fet gnome, en
> canviar de 1.0 a 2.0 va crear carpetes de configuracio diferents per a
> que no es matxaquessin configuracions antigues...

T'animo que ho provis amb gnome. Per la configuració dels seus programes
fa servir una aplicació de registre la qual com molt pots automatitzar
per que en el moment d'arrencar et demani com a molt quin registre vols
usar ( depenent de la distribucio ( fedora 2 gnome 2.6 / debian sarge
gnome 2.4 )) i de totes maneres la majoria de les configuracions son
molt semblants i compatibles.

Aprofitant el tema del usb us animo a venir a les Jornades de Programari
Lliure que es fan a Manresa (http://jornadespl.upc.es) on un grup local
explicarà com muntar tota una distribució en un usb ( i usar-la com a
disc dur ja que en un usb s'hi pot escriure ).

Ramon Navarro Bosch
System UPC