El text surt de la pantalla...

Hola, és la primera vewgada que escric a la llista.

Començo a fer les meves històries amb Debian (Woody), i ara estic
intentant instal·lar-lo a un portatil marca "ves a saber quina" i em
trobo que el text em surt 4 o 5 linies per sota la pantalla i per tant
no el veig sencer.

No sé si m'explico massa bé.

És com si la pantalla fos massa petita i la informació no m'apareix
sencera.

Algú li ha passat?

He buscat pel google però no trobo res. De fet no sé ni com buscar
aquest problema tan extrany.

També he provat a actualitzar a Sarge (per si de cas) tot i que ja em
suposaba el resultat: El mateix

Gràcies per avançat

Siau!