Re: USB memory stick

On dt, 2004-06-01 at 13:31, Carles Company Soler wrote:
> A Dimarts 01 Juny 2004 13:26, Quim Gil va escriure:
>
> Normalment has de carregar el modul usb-storage i llavors hi pots accedir
> per /dev/sda1 o /dev/sdX1 (on x és a,b,c,...) i 1 és la primera partició.
> Normalment els has de montar com a vfat.
>
> Au!

Només un detall que m'he trobat: Normalment usen un sistema de fitxers
VFAT però sense taula de particions (com un disquet, però de gran
capacitat). Això a mi em donava problemes en intentar accedir-hi des de
GNU/Linux i la solució que vaig trobar va ser crear-hi una taula de
particions amb cfdisk o similar, i després formatar-lo amb FAT.

Salut.

Orestes