De: Rafel Puchades [mailto:rpuchadm@cfp.upv.es]
Enviado el: martes, 02 de marzo de 2004 14:34
Para: debian-user-catalan@lists.debian.org
Asunto: NVIDIA FX 5200 a woody

tinc un problema
no se com fer funcionar una NVIDIA FX 5200 a woody
qui me pot recomanar alguna solució?

L'Knoppix ho pilla tot perfectament, però vull la máquina amb uns
instal·lació "normal"
i woody me pareixia la millor opció, algú me pot recomanar alternativa?

si me baixe els drivers de nvidia diu que necessite no se que al kernel
algú me pot explicar un poc?

gràcies, moltes gràcies