Re: hora del sistema

A mi em passava  el mateix!

Al meu ordinador hi conviuen Debian i Windows 98, i el problema el mateix. A windows són les 15 i a linux són les 13.
No recordo exactament com vaig solucionar-ho, però crec que lo més senzill és:

* Posar des de la BIOS l'hora correcta
* Dir-li al windows que estem en zona horaria GMT +0
* Dir-li al Linux lo mateix