RE: impresora

hola de nou,

he anat seguint les passes dels howtos i, tot i que sembla que em puc
connectar al recurs windows, el cups em dóna el següent missatge
d'error:

"Unable to connect to SAMBA host, will retry in 60 seconds...ERROR:
Connection failed with error NT_STATUS_ACCESS_DENIED"
Device URI: smb://poma/CanonPrinter

Quan em connecto a la impresora em surt això:

/usr/bin/smbclient -L poma/CanonPrinter -U beatriu
Password:

        Sharename      Type      Comment
        ---------      ----      -------
        IPC$           IPC       IPC remota
        D$             Disk      Recurso predeterminado
        print$         Disk      Controladores de impresora
        CanonPrinter   Printer   Canon Bubble-Jet BJC-4300
        Documentos c   Disk
        ADMIN$         Disk      Admin remota
        C$             Disk      Recurso predeterminado

        Server               Comment

        Workgroup            Master

Què m'estic deixant?

Gràcies per avançat