Re: pregunta sobre el nucli

On ds, 2004-01-17 at 16:43, Antoni Bella Perez wrote:

>   El suport en el nucli sol ser força general i específic. Si tries Pentium o
> Pentium II ja estaràs optimitzant-lo per al teu maquinari (placa base), a
> part d'això hi ha les targetes o perifèrics que si no existeixen en alguna de
> les versions del nucli (tot és possible) s'haurà de fer un port cap al nucli
> que t'intreresi.
>
>   Personalment t'aconsello el 2.6.1 però si ets massa novell o et lies amb
> alguna cosa queda't amb el 2.4.24. Ara mateix no se m'acudeix cap motiu per
> emprar-ne un d'anterior.

A més, els nuclis recents incorporen millores per baixar la latència en
passar d'un procés a un altra, la qual cosa resulta en que l'escriptori
funciona més fluidament. Aixo a mi, per exemple, que tinc un pentium II
350 em millora molt la velocitat "subjectiva" a la que funciona
l'escriptori.

Els nuclis nous donen la sensació d'anar més ràpid (potser és veritat i
tot hehe) :)

--
Josep Monés i Teixidor
Clau GnuPG: gpg --recv-keys 80E85CC4