Re: pregunta sobre XF86Config-4

> Hola,
>
> pots enviar el /etc/X11/XF86Config-4?

Aqui el tens... La línia del mouse que està comentada és degut a que no sé per
què em sortien dos configuracions, cap de les dues funcionava i impedía que
les X arrenquessin (no screen found o similar, crec que em sortia)(això m'ha
passat sempre que he instal.lat Debian Woody) així que he retocat una de les
dues i he comentat l'altre.

> >  Hola
> > Utilitzo woody en un sistema pentium3 450, amb una tarja gràfica
> > integrada de només 4Mb de RAM. Com que kde anava arrossegant-se, utilitzo
> > icewm, bastant més auster però molt més ràpid. La ressolució en que
> > acostumo a treballar és de 800 x 600. El problema és que en algunes
> > aplicacions basades en kde o gnome em surten tant grosses a la pantalla
> > que algunes opcions queden fora de la zona de visualització, i són
> > pràcticament inutilitzables. Pensava que es podia canviar la ressolució
> > editant XF86Config-4, i posant en els modes de ressolució "1024x768" en
> > primer lloc i reiniciant les X, però no em funciona. En un sistema MDK
> > 9.2, puc canviar entre els modes de ressolució, en KDE 3, mitjançant ctrl
> > alt + o ctrl alt -, però en woody no em funciona. Algú sap com puc
> > canviar la ressolució de la pantalla en woody, ja sigui en temps
> > d'execució o reiniciant les X?

### BEGIN DEBCONF SECTION
# XF86Config-4 (XFree86 server configuration file) generated by dexconf, the
# Debian X Configuration tool, using values from the debconf database.
#
# Edit this file with caution, and see the XF86Config-4 manual page.
# (Type "man XF86Config-4" at the shell prompt.)
#
# If you want your changes to this file preserved by dexconf, only make changes
# before the "### BEGIN DEBCONF SECTION" line above, and/or after the
# "### END DEBCONF SECTION" line below.
#
# To change things within the debconf section, run the command:
#   dpkg-reconfigure xserver-xfree86
# as root.  Also see "How do I add custom sections to a dexconf-generated
# XF86Config or XF86Config-4 file?" in /usr/share/doc/xfree86-common/FAQ.gz.

Section "Files"
	FontPath	"unix/:7100"			# local font server
	# if the local font server has problems, we can fall back on these
	FontPath	"/usr/lib/X11/fonts/misc"
	FontPath	"/usr/lib/X11/fonts/cyrillic"
	FontPath	"/usr/lib/X11/fonts/100dpi/:unscaled"
	FontPath	"/usr/lib/X11/fonts/75dpi/:unscaled"
	FontPath	"/usr/lib/X11/fonts/Type1"
	FontPath	"/usr/lib/X11/fonts/Speedo"
	FontPath	"/usr/lib/X11/fonts/100dpi"
	FontPath	"/usr/lib/X11/fonts/75dpi"