Re: pregunta sobre XF86Config-4

Hola,

a veure jo no sóc un expert en configuració però hi ha un parell de coses que
no em quadren:

1)
 > Aqui el tens... La línia del mouse que està comentada és degut a que no sé
> per què em sortien dos configuracions, cap de les dues funcionava i impedía
> que les X arrenquessin (no screen found o similar, crec que em sortia)(això
> m'ha passat sempre que he instal.lat Debian Woody) així que he retocat una
> de les dues i he comentat l'altre.

Jo tinc posades les dues i no he tingut cap problema. Podries enviar els log?

2) a l'apartat de device tens:

Section "Device"
        Identifier      "Generic Video Card"
        Driver          "ati"
        Option          "UseFBDev"              "true"
EndSection

Per què "UseFBDev"?. Has provat ha descomentar aquesta linia? Jo tinc una ati
a casa i no faig servir el framebuffer.

Quina targeta tens exactament?  Executa com a root "lspci" o cat /proc/pci a
veure que diu?

Leo