Re: so integrat AC97

Lluís Forns Puigmartí wrote:
hola, tinc una tarja de so integrada a la placa base (MSI amb chipset de VIA) que al fer lspci em surt llistada com a AC97; però al compilar el kernel no hi apareix llistada enlloc. Al arrancar el knoppix em funciona correctament, però amb el debian/sarge no hi ha manera. Algú em podria dir quina opció del kernel (2.4.23) he de triar?

També tinc problemes per utilitzar els drivers de nvidia; al compilar el kernel no vaig trobar cap opció que em semblés adient i no en vaig triar cap (al arrencar no em surt el Tux a la cònsola); però he fet tot el que diu a la web i al arrancar les X em surt el logo d'nVidia i.... i allà es queda, el logo a pantalla completa i ni tan sols puc anar a mode cònsola (Alt+Ctrl+F2...). És problema del compilar el kernel o només de X? qualsevol orientació que m'estalviés m'aniria bé.

Gràcies per endavant

jo també tinc una AC97 integrada, amb kernel 2.4.22 i tinc marcats al apartat SOUND:

<*> VIA 82C686 Audio Codec [*] VIA 82C686 MIDI <*> OSS sound modules

si no els tens hauràs de compilar

javier mortes
jmaoem@yahoo.es
lleida