Re: novetats al Software lliure al canviar de gobern

A Dilluns 15 Desembre 2003 16:00, Albert Sellarès Torra va escriure:
> Sembla que el nou gobern d'esquerres, canvia la mentalitat respecte el
> software lliure
> Llegiu vosalrtes mateixos
>
> :)
>
> http://www.noticiasdot.com/publicaciones/2003/1203/1512/noticias151203/noti
>cias151203-7.htm

  Snif!! Ara ja em sento gairebé com del planeta Terra.

	- D'un català amb programari lliure. ;-)

  A veure què en diuen els senyors de l'oposició i com ho acabaran fent els
senyors del govern. Aquesta és una situació com la del Brasil, el poble
sempre ha demanat una sola cosa i ara, després de molt de temps i han mans
que hi treballen.

  Cal aclarir que tot això seria suposant que dita informació sigui fiable,
aquest demati m'ho miro, als diaris de "confiança" (els habituals) que m'he
mirat no en diuen res.

  Toni
--

  Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
	Debian en català: http://www.debian.org/index.ca.html
	KDE en català: http://ca.i18n.kde.org/
	T.P: http://www2.iro.umontreal.ca/~pinard/po/registry.cgi?team=ca