Re: squirrelmail sobre imap-ssl

Hola,

On Mon, 15 Dec 2003, [ISO-8859-1] Albert Sellarès Torra wrote:

> Fa uns dies que vaig aconseguir muntar el meu servidor de correu mab
> postfix + mysql + courier-imap-ssl a una woody, i avui anava a instalar
> el squirrelmail, quan m'he adonat que no ho savia muntar sobre ssl. Algú
> sap com configurar-lo sobre ssl? Es necessita algun plugin o algo per
> l'estil??

jo el tinc muntat a un lloc sense ssl

De totes maneres, si mires aquí:

http://www.squirrelmail.org/wiki/en_US/SquirrelMailFeatures

Tens això:
    *  Can I use SquirrelMail to connect to an IMAP server via SSL?
          o Yes, SquirrelMail support IMAP-SSL only in combination with
PHP 4.3.x or higher. Otherwise you can use stunnel
(http://www.stunnel.org) to connect it to SSL enabled IMAP server.

és a dir, necessites PHP 4.3.x, però l'oficial de woody és el 4.1.x (ops
:-P!)

De totes maneres, suposo que ho tens tot a la mateixa màquina (servidor
imap i squirrelmail). En aquest cas no hauria de fer falta ssl, si algú
pot esniffar localhost crec que tens un problema més greu que no el ssl...

I sinó tal com diu, stunnel, o bé ipsec (freeswan)...

Fins aviat!

--
Carles Pina i Estany
	carles@pinux.info || carles.pina@salleURL.edu