Re: Pregunteta sobre scripting Bash

A Dilluns 05 Maig 2003 12:34, Ernest Adrogué va escriure:

> És molt senzill. Els caràcters especials els interpreta la consola, però
> no els substitueix. De la mateixa manera que si fas "echo -e \\a" tocarà
> un so, però si ho redirigeixes a un fitxer deixarà el caràcter \a tal
> qual.
>
> La solució en aquest cas és no usar caràcters especials. Per exemple amb
> el programa printf crec que es pot fer el que vols.

  Tampoc no es pot fer. Em molava més fer-ho a una columna predeterminada però
ho he arranjat amb el caràcter de tabulació `echo -e "\t -"`, clar que he
agut d'escriure-ho per a cada línia per si alguna en necessitava dos.

  Gràcies
  Toni
--

  Sort

## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-