Re: spam a la llista?

  Hola Ricard

A Diumenge 06 Abril 2003 03:48, Ricard Pradell Buxo va escriure:
> Ep, nois, què passa? m'acabo de donar d'alta a la llista i un dels primers
> missatges que rebo és spam. Aqui el teniu:

  Ep!!! Perdona se m'ha escapat ;-)

  No l'he enviat jo... però crec que es va parlar -a Debian en general- que no
es poden filtrar doncs podria donar lloc a que es pogués perdre un sol
missatge important. A la pàgina web també es pot trobar info -en català-
quant a aquest i molts altres temes.

> No ho trobo gaire seriós, això. No m'ha passat ni a les llistes de Red Hat,
> Mandrake, ni a cap de les que estic subscrit. Crec que si volem que aquesta
> llista funcioni, s'haurien de filtrar aquestes coses, no us sembla? Hi ha
> algun moderador de les llistes, a qui poguer-li dir això? pel que veig a la
> capçalera dels missatges, l'spam s'ha enviat a varies llistes de Debian, no
> només a la nostra...
> Apa, siau
> Ricard

  Per a que aquesta llista funcioni necessitem una part d'usuaris amb ganes
d'ajudar i una altra que estigui més abiat perduda. I si els podem posar a
tots a una part mitxa millor que millor. :-)

  Qüestions de netetiqueta; mai citis un correu d'spam i si pots evitar
respondre un flamewar o troll millor.

  A Debian s'hom molt rarets segons amb que, però aquesta raressa sols dura
fins que se'ns coineix.

  Toni
--

  Sort

## <bella5@teleline.es> ## i
col·laborador del projecte Debian en català: debian.org/index.ca.htm
Maquinari: - Pentium II 300MHz 128MB memòria 599.65 bogomips
Sistema:   - Debian GNU/Linux-2.4.19  -  XFree86 4.2.1-6pre7v2

-