spam a la llista?

Ep, nois, què passa? m'acabo de donar d'alta a la llista i un dels primers
missatges que rebo és spam. Aqui el teniu:

De:
"" <ramtin@iprolink.ch>
A:
debian-toolchain@lists.debian.org
Còpia:
<debian-user-catalan@lists.debian.org>,
<debian-user-portuguese@lists.debian.org>,
<debian-user-request@lists.debian.org>,
<debian-user-spanish@lists.debian.org>
Data:
Sat, 05 Apr 03 17:11:37 GMT
Are you starting to show signs of aging?
Could you afford to lose a little weight?
As seen on TV.
This is the product everyone is talking about.
bd i dep fnpoowpnsswcyx
 enbr aknrdvaupfwuuucqghbrjrugybolr vft
y  sdht

No ho trobo gaire seriós, això. No m'ha passat ni a les llistes de Red Hat,
Mandrake, ni a cap de les que estic subscrit. Crec que si volem que aquesta
llista funcioni, s'haurien de filtrar aquestes coses, no us sembla? Hi ha
algun moderador de les llistes, a qui poguer-li dir això? pel que veig a la
capçalera dels missatges, l'spam s'ha enviat a varies llistes de Debian, no
només a la nostra...
Apa, siau
Ricard