Re: welcom.sgml ja traduit [correcció]

  Hola Ingrid, aquí va una interpretació molt personal del que crec que
s'hauria de retocar o corretgir al welcom.sgml:

  Tintries que traduïr seguint la pràctica general en tots els documents de
la segona persona
- -------------
Fem servir sempre 'vós'. Per exemple: 'Si desitgeu rebre el correu,
suscriviu-vos a aquesta llista' (en comptes de 'Si desitja...
suscrigui's' o de 'Si desitges..., suscriu-te')
- -------------

  També s'hom vist que inclous alguns espais en blanc dobles, despres d'un
signe de puntuació `.' seria acceptable a més de la coma precedint a la ` i '
(, i ) seria incorrecte doncs la coma sobra -es reitera sovint-.

Aquí una llista de possibles solucions:

# probar Debian, i ben segur que trobaràs que
seria millor >, de ben segur trobareu que

# totalment volutària
la n > voluntària

# les licències del programari
seria > llicències

# que Debian defensa
quedaria millor > que defensa Debian

# name="maintainer">
t'has endecuidat d'aquesta > "mantenidor"

# nou programari dins de Debian
m'assembla > nou programari a dins de Debian

# "Debian Free Software Guidelines"
hauriem de traduir-ho si més no entre () jo
proposo > Guia a seguir pel Programari Lliure Debian
- - més avall s'hom vist que tenies
# Directrius Debian sobre el Programari Lliure (DFSG)
què us a sembla?

# Open Source Free Software Guidelines
entre () ?> Guia a seguir pel Codi Obert del Programari Lliure de Debian

# Debian Policy Manual
divagant una mica, força, bastant > Manual de la Política Debian

# els fos més fàcil
seria millor > els sigui més fàcil

# un conjunt extens d'utilitats en programari lliure per utilitzar-les
opinió personal > un extens conjunt d'utilitats en programari lliure per a
utilitzar-les

# , i
sense la , ? Es reitera sovint aixins que no la tornaré a dir

# consisteix en altres programes
seria > consisteix en d'altres programes

# preferim anomenar  "GNU/Linux" per referint-se a sistemes
seria > preferim anomenar-lo "GNU/Linux" per a referir-nos

# "Linux kernel"
seria > "nucli Linux"

# apareixer
seria > aparèixer

# Pots establir també
seria > També pots establir

# has compilad
seria > has compilat

# subscriure's
seria > subscriures

# "Debian's mailing list subscription page"
seria > "pàgina de subscripció a les llistes de correu Debian"

# emplenar
seria > omplir

# "Debian GNU/Hurd ports page"
seria > "pàgina del port Debian GNU/Hurd"

# "distribution web page"
seria > "pàgina web de distribució"

# "list of Debian mirrors"
seria > "llista dels servidors Debian"

# "Debian &release; pages"
seria > "pàgines Debian &release;"

#  &llançaments
seria > &release

# "official Install Manual pages"
seria "pàgines oficials del Manual d'Instal·lació"

# alguns treballs adicionals
seria > alguns treballs addicionals

# utilitzant <prgn>dselect</prgn> or
et falta traduïr or

# de esborrany
seria > d'esborrany

# <em>caveat emptor</em> (buyer beware)
seria > <em>requereix de crítiques</em> (el comprador heu d'anar amb cura)

# i no testades
seria > i no testejades

# Deixa la teva instal.lació media als teus amics i ajuda'ls a instal.lar-la
# en els seus ordinadors!
seria > Deixeu el vostre medi d'instal.lació als vostres amics i ajuda'ls amb
la instal.lació als seus ordinadors!

# <em>vendre-</em>les
seria > <em>vendre-les</em>

# gratuitament
seria > gratuïtament

# <var>package-name</var>
seria > <var>nom_del_paquet</var>

  Ja està.
- --

   Sort

######## Antoni Bella Perez ####################
# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |
- - Actualment l'estic reestructurant per falla del servei  |
 d'hospedatge. x a + envieu-me un email.

- -