Re: Sobre les traduccions

A Dijous 19 Juliol 2001 01:49, Miquel Vidal va escriure:
> Lluis Vilanova va dir:

> Fem servir sempre 'vós'. Per exemple: 'Si desitgeu rebre el correu,
> suscriviu-vos a aquesta llista' (en comptes de 'Si desitja...
> suscrigui's' o de 'Si desitges..., suscriu-te')

> no ho sé, fins ara només he treballat amb el .wml.

  Tindrem que preguntar-li a en Jordi o fer-ho nosaltres documentant-nos.
Resum: No ho he fet mai.

> Tampoc ho sé.

  Si, això s'ha de deixar en anglès.

  Seria un "sistema amb múltiples opcions d'innici"; diverses imatjes del
nucli o canviant el contexte múltiples sistemes operatius en una mateixa
màquina.

> 'sistema multi-arrencada'?

> 'carregador de l'arrencada' (softcatalà)

Aquesta seria la definició, jo posaria "carregador d'innici"

> 'programa d'arrencada' (termcat)

Tornem-hi,  "carregador".

> M-q

> no problem. Es millor preguntar els dubtes. :-)
>
> salutacions,
>
> m.

  O.K. ens llegim.

--

   Sort

######## Antoni Bella Perez ####################
# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |
- Actualment l'estic reestructurant per falla del servei  |
 d'hospedatge. x a + envieu-me un email.