Re: Seguim amb releases?

A Dimarts 10 Juliol 2001 09:43, vàreu escriure:

> Jo podria ajudar, pero no tinc ni idea com es fa. Quan parleu de
> com traduir, parleu de coses molt estranyes per mi.  A mi me surt
> agafar un tros i escriure la traduccio en, per exemple, wp (és el
> procesador de texts que faig servir), pero no crec que sigui aixo el
> que s'ha de fer.O si? Gracies i salutacions. Pep.

Qualsevol editor fara el pes tot i que aquest no el conec pero vaja que si
t'interessa de ben segur que en podrem fer una bona feina i d'aquesta manera
apendras una mica de lèxic linuxer. :-)

Espero el parer dels altres i ja et diré quelcom
--

  Sort

######## Antoni Bella Perez ####################
# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal4/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |