Re: Seguim amb releases?

>   Per cert no estaria de més que els lectors de la llista donessin un cop de
> mà, amb la Guia ja els en farem un tros més petit per a qui ho desitgi.

Jo podria ajudar, pero no tinc ni idea com es fa. Quan parleu de
com traduir, parleu de coses molt estranyes per mi.  A mi me surt
agafar un tros i escriure la traduccio en, per exemple, wp (és el
procesador de texts que faig servir), pero no crec que sigui aixo el
que s'ha de fer.O si? Gracies i salutacions. Pep.
----------------
Josep Roca
Epidemiologia
Departament de Ped, Obste, Gine i Medicina Preventiva
Universitat Autònoma de Barcelona
Hospital U Germans Trias i Pujol
Ctra Canyet s/n
08916 Badalona, Barcelona