Re: [TR] Fitxers que m'agencio

A Diumenge 08 Juliol 2001 07:47, Antoni Bella Perez va escriure:
>  De moment n'agafo tres seguint amb la meva norma de fer el directori arrel
> i anar profunditzant més endavant:
>
> webwml/english/contact.wml
> webwml/english/search.wml
> webwml/english/sitemap.wml
>
>  Aquest últim la web diu que està traduida al català però no es aixins, ja
> direu.

  Aquest últim no s'ha de traduïr pel que és normal el que digui que ja ho
està.

  Aquí us envio els dos acabats.

--

  Sort

######## Antoni Bella Perez ####################
#                                                                            |
# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal4/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |
########<bella5@teleline.es>###################

#use wml::debian::template title="Contactar amb nosaltres" NOCOMMENTS="yes"

<H2>Informació General</H2>

versions en PostScript, text i HTML al lloc FTP en

<H2>Instal·lant i Usant Debian</H2>

nostra web no troveu la solució al vostre problema, hi ha diverses llistes de
correu molt actives a on usuaris i desenvolupadors de Debian podran ajudar-vos
Simplement <a href="$(HOME)/MailingLists/subscribe#debian-user">subscriviu-vos a
Totes les preguntes referents a:
<UL>
  <LI>instal·lació
  <LI>configuració
  <LI>maquinari suportat
  <LI>administrar màquines
  <LI>usar Debian
</UL>
S'han d'enviar a la llista de correu <em>debian-user</em>.

diferents llengües. Vegeu-ne la
llistes de correu internacionals</a>.

envieu-ne informació a sobre del mateix a
useu el <a href="Bugs/Reporting">fitxer de reportar errades</a> en el pseudo-paquet

<H2>Debian Desenvolupament</H2>

Debian no son natius anglesos, l'anglès és la llengua comuna per a tots els
treballs de desenvolupament. Pel que quansevol pregunta adreçada als
desenvolupadors haurà d'ésser en anglès. Si això no fos possible, tindrà que
usar la llista de correu de la seva llengua.

desenvolupament, existeix una llista de correu dels desenvolupadors per a que
és comuniquin els uns amb els altres.
Simplement <a href="MailingLists/subscribe#debian-devel">subscriguis</a> a
<em>debian-devel</em> i envii un e-mail a

per a més instruccions. És poden enviar errors fàcilment instal·lant

Debian d'una manera discreta, enviï un e-mail a

<H2>Publicitat</H2>

contactar amb el nostre <a href="mailto:press@debian.org";>departament de
publicitat</a>. Si us plau, usi l'idioma anglès per a les seves solicituts. Els
altres idiomes poden resultar en confusions i demores.

<H2>Adreces més requerides</H2>

<dl>
<dt>Obtindre ajuda si usa Debian</dt>
  <dd><a href="mailto:debian-user@lists.debian.org";>debian-user@lists.debian.org</a></dd>
<dt>Informació general a sobre del Projecte Debian</dt>
  <dd><a href="mailto:debian-project@lists.debian.org";>debian-project@lists.debian.org</a></dd>
<dt>Administradors de les llista de correu</dt>
  <dd><a href="mailto:listmaster@lists.debian.org";>listmaster@lists.debian.org</a></dd>
<dt>Arxius de les llistes de correu</dt>
  <dd><a href="mailto:listarchives@debian.org";>listarchives@debian.org</a></dd>
<dt>Sistema de Seguiment d'Errades (i les seves pàgines web)</dt>
  <dd><a href="mailto:owner@bugs.debian.org";>owner@bugs.debian.org</a></dd>
<dt>Pàgines Web</dt>
  <dd><a href="mailto:debian-www@lists.debian.org";>debian-www@lists.debian.org</a></dd>
<dt>Pàgines Web amb la Base de Dades dels Desenvolupadors</dt>
  <dd><a href="mailto:admin@db.debian.org";>admin@db.debian.org</a></dd>
<dt>Replicar Debian</dt>
  els <a href="mailto:mirrors@debian.org";>administradors de la llista de
  rèpliques </a>.</dd>
<dt>Vendre CDs de Debian</dt>
  La informació dels nous venedors s'ha d'enviar a

les diverses parts de l'organització.
#use wml::debian::template title="Cerca"

<P>Ara tenim un motor de recerca!! Si us plau anem a la
<A href="http://search.debian.org/";>nova url</A>.