Seguim amb releases?

A Dilluns 09 Juliol 2001 04:18, Ignasi Tura va escriure:
> Vaig acabar webwml/english/releases/index.wml fa uns dies, i considero que
> no paga la pena traduïr ara per ara els apartats corresponents a les
> versions més velles (incloent, apart de slink i hamm, la mateixa potato) si
> volem tenir-ho tot plegat per a woody.
>
> Us sembla bé? Si és així, ja puc enviar-lo a en Jordi.
>
> Ara em quedo amb el dubte sobre que traduïr més, ja m'estic començant a
> liar... :)
>
> Ignasi

  Corregiu-me si vaig errat però crec que la instal·lació de Woody no serà
gaire diferent de la Potato pel que si traduïm ara tot el referent no
tindriem més que fer-ne una certa actualització.

  Jo m'ofereixo a acabar els index.wml que falten de les quatre distr. i
llavors si s'hi apunta l'Ignasi i qui més vulgui podriem atacar la guia
d'Instal·lació per a seguir amb el més important de cara a disposar d'una
instal·lació en català, els Boot-Disk.

  Per cert no estaria de més que els lectors de la llista donessin un cop de
mà, amb la Guia ja els en farem un tros més petit per a qui ho desitgi.

  Som-hi  ;-)

--

  Sort

######## Antoni Bella Perez ####################
# [Pàgina de traduccions del nucli Linux]                    |
# http://www.terra.es/personal4/bella5/traduccions.htm
# [Traduciones al catalan del Nucleo Linux]                |