insanın kişiliğini bulması gibi birşey bu Linux...

Debian 3.0 son sürümünü ve Geliştirme araçları için ise kaynak
kodlarını içinde satın alınabilecek bir yer varmı.
amaç;
debian dağıtımında yüklenen programların kaynak kodlarını xxx
programın nasıl yazıldığını inceleyebilirmiyim.Bana ışık tutması için.
C/C++ üzerine yoğunlaşmak istiyorum.ama öncelikle linux'e hakim olmam
gerekiyor. bir çok dağıtım var fakat ben debian'da karar kılmak
istiyorum artık.