Debian Wiki'deki L10N/Turkish Sayfası

Debian wikisinde içeriği en son 2005'te değişmiş bir L10n/Turkish sayfası vardı. Bu akşam eski linkleri kaldırıp sayfayı baştan aşağı yeniledim.

Başlangıç olarak posta listesi ve koordinasyon sayfası linklerini, çeviri durumlarının görüntülenebildiği linkleri ve son olarak da karşılıklara bakarken kullandığım birkaç kaynağın linkini ekledim.

İleride de sıkça kullanılan bazı karşılıkları ve de sıkça yapılan hatalarla ilgili birkaç sayfa eklemeyi düşünüyorum.

Genel olarak çok kapsamlı bir wiki olacağını düşünmüyorum ancak gerektiğinde başvurabileceğimiz bir yer olması açısından faydalı olabilir.

Sayfanın adresi: https://wiki.debian.org/L10n/Turkish

Katılımlarınızı ve önerilerinizi bekliyoruz.