Re: openldap 2.4.40-2: Please update debconf PO translation for the package openldap

Sevgili İsmail merhaba,
Çeviri için teşekkürler.

Yalnız burada bir kaç konuya dikkatini çekmek istiyorum.

Bu çeviri daha önce benim yaptığım bir çeviri ve bu nedenle değişiklik de öncelikle benden isteniyor. openldap benim kullandığım ve hakim olduğum bir paket olduğu için çevirmiştim ve elimden geldiğince de çevirisine devam etmek isterim. Bazen son teslim tarihine kadar çeviri şansım olmuyor o zaman Mert başta olmak üzere siz listedeki arkadaşlardan yardım istiyorum.

Bir diğer konu yaptığın çevirileri listedeki diğer çevirmenlerin kontrolüne sunmanda fayda var. Bu hatalarının düzeltilmesi (ki hepimiz hata yapabiliyoruz), yaptığın çevirinin diğer çeviriler ile bütünlük içinde olması için gerekli.

Aşağıdaki

I have completed the translation what should I do

yazında bir virgül ve bir soru işareti eksik.

Çevirinde de aynı hataları yapmış olabilirsin.

İstatistiklere baktığımda "cryptsetup" paketini çevirmek için almış olduğunu ve devam etmediğini görüyorum.
Neden o çeviriye devam etmiyorsun?

Ve en önemlisi, Ryan'ın da dediği gibi çeviri yapmak ile ilgili bir sorun olduğunda önce Liste'ye sormanda fayda var.

Bana openldap çevirisini ne yaptığın ile ilgili son durum hakkında bilgi verir misin?

Sevgiler,
Atila