Re: APT ve DPKG Çevirileri

Debian içerisindeki paketlerde yer alan alan tüm (geçerli) POT dosyalarına:
http://www.debian.org/international/l10n/po/pot adresinden ulaşabilirsiniz.

apt-all    : http://i18n.debian.org/material/po/unstable/main/a/apt/po/apt_0.9.7.7_apt-all.pot.gz
apt-daemon : Bu paketin PO dosyası uygun olmadığı için indirilebilir değil,
             ancak paket kaynağı indirilerek pot dosyasına ulaşılabilir (*)
             Ve bu paketin Türkçe çevirisi %100 durumunda (**).
apt-utils  : apt-all içinde
libapt-inst: apt-all içinde
libapt-pkg : apt-all içinde
dpkg       : http://i18n.debian.org/material/po/unstable/main/d/dpkg/po/dpkg_1.16.9_dpkg.pot.gz