Re: İnceleyip bilgi verirmisiniz - sysvinit_2.88dsf-22_tr.po

16-02-2012 02:17, Mert Dirik yazmış:
Yazdığım şeyler aksini belirtmediğim sürece yanlışları göstermez, öneri/gönlümden geçenler gibi kabul ediniz.

#. Type: boolean
#. Description
#: ../sysv-rc.templates:1001
msgid "Migrate legacy boot sequencing to dependency-based sequencing?"
msgstr "Kalıtsal açılış düzeninden bağımlılık bazlı düzene geçilsin mi ?"
kalıtsal yerine mevcut kullanılabilir. kalıtsal fazla "biyolojik" kaçmış.
bağımlılık bazlı yerine bağımlılığa dayalı/bağımlılık tabanlı kullanılabilir.
ben grub2'yi çevirirken 'legacy' -> 'eski' kullanmıştım.

elinize sağlık.

eline sağlık, "başlamak bitirmenin yarısıdır" :-)

-atila