Re: Debian Referans Kartı - Türkçeleştirme

Merhaba,

* Murat Demirten [Mon, 20 Jun 2005 13:52:39 +0300]

> Selamlar,
>
> Aşağıdaki belgeyi Türkçe'ye çevirebilecek zamanı olan biri var mı?
> Vaktiyle ben almıştım
> ama yapamadım. Buradan birisi yapabilirse W.Borgert'e gönderebiliriz.

Bu belgeye ben de bir kac defa niyetlendim. Hatta en son 3-4 gun once
kodlarini indirdim baslayacaktim, sonradan da cok kayda deger birsey
olmadigini dusunerek vazgectim. Bana gore yeterli zenginlikte bir
icerigi yok. Iki sayfaya daha zengin icerikler sigdirilabilir.

www.tldp.org/REF/ls_quickref/QuickRefCard-A4.pdf tarzinda daha
guzel bir referans belgesi hazirlanabilir.

Ancak yinede Turkceye cevrilirse faydali olur mutlaka.

--
Serdar Aytekin