Re: debian sarge 3.1 de java kurulumu

On 20-Jun-2005 Monday 17:29, yaşar tunçez wrote:
> Merhaba,
> Debian sarge 3.1 için java kurulumu için
> http://belgeler.org/howto/php-java_java-kurulumu-debian.html belgesi
> hala geçerli mi?
> Şunun için soruyorum : java 5.0 sürümü çıkmış. Acaba kurmuşken bu
> versiyonunu mu kurmak daha iyi?
> Önerilerinizi ve yardımlarınızı bekliyorum.
> teşekkürler.

Belgenin yazarlarindan biri olarak, belge gecerli, java1.5, 5 olarak geciyor
bir isimlendirme degisikligine gitti Sun, kurabilirsiniz, ancak ben 1.5.2
gibi bir versiyona ulasmadan dikkatli kullanmanizi oneririrm...

1.4 serisi epey yol aldi, 1.5 de cok farkli size lazim gelen birsey yok ise
dikkat edin yani...

--
R. Tolga KORKUNCKAYA
FORSNET Bilgi Teknolojileri