yerelleştirme için ne yapmalıyız???

   merhaba Linux'cular
Ben Çukurova Üni. Serdar KARAÇAY.Kütüphane otomasyonu denemeleri için Koha'yı şeçtim bu yaz Koha'yı deneme amaçlı kütüphanemizde kullanacagız.Debian sarge üzeine kurduk sunucu olarak oracle veritabanı sunucusu e-mail sunucusu var.Kütüphanede 80 kullanıcı var bu sunucuyu kullanmak için kulladıkları arayüzleri türkçe yapmamız gerekiyor.Bunun için hangi programları kullanmamız nasıl bir yol izlememiz gerekiyor ilk defa yerelleştirme için ekiple çalışacagız.Ekip te çok iyi ingilizce bilen arkadaşımız var bunun yanında perl bilen C bilen arkadaşlarımız mevcut.Ne gerekiyor bunu cevabını sizlerden açıklamalı olarak istiyorum.Bu konuda bizi bilgilendirirseniz sevinirim...