Re: Fwd: Re: apt-get upgrade olmuyor.

* Osman Yüksel [2005-03-30 23:18:49+0300]
> Bu çeviri ne durumda ? Eğer kimse almadıysa ben üstlenebilirim.

Bunu ve dpkg'yi ben almistim uzerime, bir on calisma da yaptim.  Bu
cevirinin kaliteli olmasi icin (1) dpkg (ve hatta synaptic/aptitude) ile
birlikte degerlendirmek (2) Debian paket yonetimiyle ilgili butun
terimlerin oturtulmasi gerekiyordu.  Terim havuzu tamam gibi.  Sarge'a
yetismesini zor gurdugumden isi biraz agirdan aliyorum.  Tekrar bakayim,
gerekirse (gozum kesmezse) bir paylasima veya toplu bir devir teslime
karar veririz :-)