Re: man sayfaları ve less

Selam,
Perşembe 26 Şubat 2004 13:51 sularında, Recai Oktas şunları yazmıştı:
> * Erçin EKER [2004-02-25 23:49:14+0200]

> Muhtemel bir yanlis anlamayi onleyeyim.  Benim yaptigim denemeler sanal
> konsolda degil, X altinda (unicode_start sanal konsolla ilgilidir).  ISO
> kipini xterm ile, UTF-8 kipini uxterm ile denedim.  Isaret ettigin
> belgeyi biliyorum, kullandigim sistemde UTF-8 yapilandirmasi tamam.
> Sanal konsolu da bilahare deneyecegim.

Aman aman aman...
Bu denemeleri lütfen linux konsolunda yani kara metin ekranında yapın.
xterm, uxterm v.s. işi karıştırır. Onların sorunlarını yansıtırsanız
işin içinden çıkamayız. Biz en temelde sorunu çözelim yeter.

1. linux konsolunu UTF-8, 2. linux konsolunu ISO-8859-9 olarak
ayarlayıp denemelerinizi yapabilirsiniz.

Esen kalın,
Nilgün