man sayfaları ve less

Selam,

Türkçe man sayfalarının RH üzerinde sistem yerel ayarı
LANG="tr_TR" iken türkçe karakterlerle görüntülememsi
sorunu ile ilgili olarak less yazarı ile yazıştım.

Sorun RH9 üzerinde kurulu olan less'in özel bir sürüm
olmasıymış.

$ less --version
less 378+iso254

Bu sürüm bilgisi çıktısında sorunlu kısım +iso254 parçası imiş.

less yazarının önerisi üzerine less-381 sürümünü kurdum.
Artık LANG="tr_TR"  iken RH üzerinde türkçe karakterleri elde
etmek olanaklı oldu. Bunun için /etc/man.config dosyasında
bir kaç küçük değişiklik yetiyor.

RH ile ilgili çözüm sizi ilgilendirmez tabii ki (siz man-db kullanıyorsunuz).

Merak ettiğim, less-381 ile sizde durum ne?
(http://www.greenwoodsoftware.com/less/download.html)
Biri deneyip durumu bildirebilir mi?

Son bilgi: groff için hazırladığımız yama groff-1.19 sürümünden küçük
sürümlerde işe yaramıyormuş (ben 1.19'u yamamıştım).
groff-current (ftp://ftp.ffii.org/pub/groff/devel/groff-current.tar.gz)
kurarsanız yama gerekmiyor (hala kararlı sürüm çıkmadı).

Esen kalın,
Nilgün