X 4.3 ve l10n/turkish task

18 Subat 2004 itibarıyla X 4.3 unstable dagitima girdi ve Turkce X
klavye sorunu da ortadan kalkti :-)  Bu versiyon buyuk bir aksilik
cikmazsa Sarge'la birlikte gelecek olan X versiyonu.

Cevirilerin yanisira Sarge'a yetistirmemiz gereken bazi seyler var.
Mesela tasksel'e l10n bolumu altinda bir "turkish" gorevi eklemek gibi.
Bu bolume neler eklenebilir?  Diger ulkelere ait gorev listelerine
baktigimda manpages ve language-env paketlerini goruyorum.  manpages
icin Gurkan (Sengun) hazirlik yapiyor, saniyorum o yetisir.
language-env'i de bir baska gonullu yoksa ben alacagim.  Aklima gelen
diger bir gorev ise "belgeler" paketi ;-)