l10n-turkish paketi ve diger degisiklikler

Merhaba,

'l10n-turkish' adinda kucuk bir paket hazirladim.  APT kaynaklari soyle:

  deb http://l10n-turkish.alioth.debian.org/debian/ ./
  deb-src http://l10n-turkish.alioth.debian.org/debian/ ./

Paketin icinde svn-tr ve check-translations betiklerinin yanisira
debian-translation-HOWTO ve debian-turkish-mini-HOWTO belgeleri (XML
kaynaklari ile birlikte) mevcut.  Paketin kolay guncellenebilmesi icin
site dizin yapisinda degisiklikler de yaptim, svn log'larindan takip
edilebilir.  Vakit bulabilirsem iso-8859-9'a cevrilmis halde tr.po ekli
RFR iletileri gondermeyi kolaylastiracak kucuk bir betik daha
ekleyecegim.

http://l10n-turkish.alioth.debian.org/howto.html sayfasini da
degistirerek "Cabuk baslangic" adinda bir bolum ekledim, umarim faydali
olur.

P.S. Ozellikle turkish-mini-HOWTO'da guncelligini kaybetmek uzere olan
bilgiler var.  Her iki belgenin de gozden gecirilmesi gerekiyor.  Gerek
paketler gerekse belgelerde "author" olarak benim ismim geciyor.  En
kisa zamanda bu isimleri "debian-l10n-turkish team" gibi birseyle
degistirecegim.  Lutfen cekinmeden uzerinde degisiklikler yapin.  Paket
kaynaklarini almak icin soyle yapiyoruz:

	apt-get build-dep l10n-turkish
	apt-get source l10n-turkish

Paketteki belgeleri guncellemek icin de sunu yapacagiz (paket dizini
icinde):

	cd doc
	svn-tr update

Tekrar paketleme isini bana veya Murat'a birakabilirsiniz.  Bilgi olmasi
icin ozetlemem gerekirse (debian dizininin ustunde):

	export DEBEMAIL="eposta@adresi"
        export DEBFULLNAME="Ad Soyad"
	dch -i # Degisiklikler hakkinda changelog
	dpkg-buildpackage -rfakeroot

Amaciniz sadece belgeleri guncellemek ise bunlar zaten depoda oldugundan
Subversion'i kullanabilirsiniz.