Re: ceviri icin paket

Merhaba,

Kusura bakmayin, ancak cevap yazabiliyorum.

* Deniz Bahadir GUR [2004-05-23 14:49:55+0300]
> ceviri yapabilmem icin paket onerisinde bulunabilirmisiniz, cevrisi
> yapilmamis paket listesi gibi bir liste mevcutmu?

Bir koordinasyon sayfamiz var ama henuz guncelleyemedik, bu konuyu su
d-i isleri bittikten sonra cozecegimizi umuyorum.

> islerin nasil yurudugu hakkindaki dokumanlari okudum,belirtilen
> kaynaktan apt-get ile gerekli olan pakerleride kurdum, sadece mail
> arsivini okuyamadim, onlarida okuyacagim.

Kisa bir sure once bir gorev paylasimi daha yapmistik, o ve takip eden
iletilere bir bakabilir misiniz?

  http://lists.debian.org/debian-l10n-turkish/2004/05/msg00029.html

Mesela su grup nasil olur?

91u
	18u   po-debconf/shorewall/debian/po/tr.po
	38u   po-debconf/snort/debian/po/tr.po
	35u   po-debconf/apache/debian/po/tr.po

Sayet yeterli vaktiniz varsa, arsivleri incelemenizi mutlaka oneririm.
Ozellikle su iletiyi okumaniz yerinde olacaktir:

  http://lists.debian.org/debian-l10n-turkish/2004/05/msg00033.html

Cevirilecek dosyalari Subversion ile veya dogrudan Web uzerinden
alabilirsiniz.  Kolay gelsin,