Re: Turkce destekli language-env

Debian-Installer Beta3 ile ingilizce olarak kurulum yaptığım bir sistemde,
language-env ile Türkçe ISO olarak ayarları yaptığımda hiç bir sorun
yaşamadım. UTF-8 ile klavyede bazı sorunlar oldu, onlara tekrar bakacağım.

Asıl dikkatimi çeken, language-env ile 6. konsolda kullanıcı olarak açtığım
oturum tamamen Türkçe olduğunda, daha önceden 1. konsolda root olarak açtığım
oturumdaki klavye map'i de değişti. language-env ile böyle bir şey olmasını
beklemiyordum. Test edecek arkadaşlar buna da dikkat edebilir mi?