Re: Turkce destekli language-env

* Murat Demirten [2004-04-04 11:12:56+0300]
> Debian-Installer Beta3 ile ingilizce olarak kurulum yaptığım bir sistemde,
> language-env ile Türkçe ISO olarak ayarları yaptığımda hiç bir sorun
> yaşamadım. UTF-8 ile klavyede bazı sorunlar oldu, onlara tekrar bakacağım.

UTF-8 hatasini duzelttim.

> Asıl dikkatimi çeken, language-env ile 6. konsolda kullanıcı olarak açtığım
> oturum tamamen Türkçe olduğunda, daha önceden 1. konsolda root olarak açtığım
> oturumdaki klavye map'i de değişti. language-env ile böyle bir şey olmasını
> beklemiyordum. Test edecek arkadaşlar buna da dikkat edebilir mi?

Maalesef bu konu Linux sanal konsol arayuzuyle ilgili bir yetersizlik
(ve bazilarina gore de guvenlik acigi).  Yazitipini veya belirli klavye
ozelliklerini (led'ler vesaire) per tty yapabiliyoruz, fakat tuseslemi
butun vt'ler arasinda ortak kullaniliyor.