Re: [DICO] softboot, rasterizer, framebuffer

Salı 30 Mart 2004 02:07 sularında, Recai Oktas şunları yazmıştı:
> * Osman Yüksel [2004-03-29 09:57:48+0300]

> yazitipi tarayicisi
> [font dosyalarindan font goruntusunu ureten yazilim ajani]

Tarayıcı demeseniz iyi olur. Yazıtipi tarayıcıları masaüstünde
yazıtiplerini gösteren uygulamalardır. Yazıtipi işlemcileri olabilir.

> Cekirdek cerceve-tamponu (framebuffer) arayuzu kullanilsin mi?
> [parantez icinde orijinal terim de olmali bence.  Aygit fazla
> durdugundan atladim.]

Ben kare tamponu olarak çeviriyorum (Film karesi yaklaşımı).

Esen kalın,
Nilgün