[DICO] Infrastructure (Managed) network, Ad-hoc network (Peer to peer)

Selamlar,
çevirileri dün bitiremedim, okul labaratuarlarındaki bilgisayarlardan bir kaçına gnu/linux kurma şerefine eriştim ;) pek vaktim olmadı
bugün dosyaları aldım ve bir dosya hariç diğerlerini çevirdim,

netcfg (http://l10n-turkish.alioth.debian.org/trunk/debian-installer/tools/netcfg/debian/po/tr.po) çevirisinde "Infrastructure (Managed) network, Ad-hoc network (Peer to peer)" iletisini nasıl çevirebilirim ?
teşekkürler