Re: Depo problemi

On Mon, 15 Mar 2004 20:34:01 +0200
Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> wrote:

> P.S. Bilgi olmasi icin Ozgur'e not.  Bu recover islemi sirasinda
> svnadmin birkac kere kilitlendi (veya bir islemin tamamlanmasi icin
> bekledi).  svn/db dizinini inceledigimde Mehmet'in uzerine kayitli
> log'lar gordum.  Bir turlu recover yapamayinca careyi klasik bir
> yontemi uygulamakta buldum:
>
> 	mv svn svn.old
> 	cp -a svn.old svn
> 	... recover
> 	chmod -R g+ws svn
> 	rm -rf svn.old
>
> Hepsi bu kadar, depo geri dondu.  Bu sabah post-commit kancasina
> [...]

Ben de bugün öğrendiğim birşeyi paylaşayım. svn işlemlerinde password
sorulmaması için açık ssh anahtarımı eklediğim ~/.ssh altındaki
authorized_keys dosyası alioth taşındığından beri her defasında kendi
kendine siliniyordu. Bunun nedeni authorized_keys dosyasının alioth'daki
web arabirimi ile kontrol edilmesiymiş. Sitedeki kullanıcı
ayarlarında authorized_keys ile ilgili alan bir cron job tarafından
periyodik olarak yazılıyormuş ~/.ssh altına...