Re: Depo problemi

* Ozgur Murat Homurlu [2004-03-15 21:27:19+0200]
> Ben de bugün öğrendiğim birşeyi paylaşayım. svn işlemlerinde password
> sorulmaması için açık ssh anahtarımı eklediğim ~/.ssh altındaki
> authorized_keys dosyası alioth taşındığından beri her defasında kendi
> kendine siliniyordu. Bunun nedeni authorized_keys dosyasının alioth'daki
> web arabirimi ile kontrol edilmesiymiş. Sitedeki kullanıcı
> ayarlarında authorized_keys ile ilgili alan bir cron job tarafından
> periyodik olarak yazılıyormuş ~/.ssh altına...

:-)  Wichert Akkerman son Debian comprimise'dan sonra guvenlik
onlemlerini cok arttirdi.  Passwordless login'lerin bu sekilde
degistirilmesi de bu politikanin bir sonucu olabilir mi?  O durumu ben
de farkettim.  Cok da sikayetci degildim, biraz keyfe kederdi iste...
Kastettigin yeri simdi buldum:

	https://alioth.debian.org/account/editsshkeys.php

Bunu bir deneyelim bakalim...