[LCFC] po-debconf://base-config/debian/po/tr.po

Merhaba,
Çeviriyi bitirdim ve subversion deposuna gönderdim.
Bir çeviriyi bitirmek harika bir duygu, Debian kuracak insanların
sizin çevirilerinizi kullanacaklarını bilmek gerçekten büyük bir enerji
veriyor insana.

Lütfen depodan son halini alarak hatalara karşı kontrol
edin: Özellikle fuzzy olarak işaretlenmiş mesajları. Çünkü onlarda
çevirmediğim bazı terimler var. Örneğin: Mail Transfer Agent,
stable, unstable, testing, Greenwich Mean Time, Universal Coordinated
Time.