Re: [LCFC] po-debconf://base-config/debian/po/tr.po

* Ozgur Murat Homurlu [2004-03-13 11:31:05+0200]
> Çeviriyi bitirdim ve subversion deposuna gönderdim.
> Bir çeviriyi bitirmek harika bir duygu, Debian kuracak insanların
> sizin çevirilerinizi kullanacaklarını bilmek gerçekten büyük bir enerji
> veriyor insana.
>
> Lütfen depodan son halini alarak hatalara karşı kontrol
> edin: Özellikle fuzzy olarak işaretlenmiş mesajları. Çünkü onlarda
> çevirmediğim bazı terimler var. Örneğin: Mail Transfer Agent,
> stable, unstable, testing, Greenwich Mean Time, Universal Coordinated
> Time.

Ellerine saglik...  Ikinci asama kurulumda senin mesajlarini okayacagiz
artik :-)  Elimdeki is biter bitmez ceviriye bakip CVS'e gonderecegim.
Bu arada Osman, senin uzerine orantisiz bir is yuk bindi, yardim
istiyorsan haber ver.  Mesela su ekledigim yeni dosyalari alabiliriz?