[ITT] [RFR] debian-installer://{debian-installer/anna/debian/po/tr.po,debian-installer/partman/partman-auto/debian/po/tr.po,debian-installer/partman/partman-basicfilesystems/debian/po/tr.po,debian-installer/partman/partman-basicmethods/debian/po/tr.po,debian-installer/partman/partman-ext3/debian/po/tr.po,debian-installer/partman/partman-partitioning/debian/po/tr.po,debian-installer/partman/partman-target/debian/po/tr.po}

Selamlar,
İletide hem birşeyler sorayım, hem de bir iki po'yu alayım (hatta çevirisini bitireyim) dedim Şimdi hem ITT hem RFR'i aynı subject'de üzerimize alabilirmiyiz ? belge alanında da birden fazla girdi girebilirmiyiz ? bir de mesela şu anda eğer böyle çoklu bir seçme şansımız varsa dosya adları hep aynı olacak tr.po , bunun için spesikif birşey var mı acaba ? bir de main-menu altında murat demirten'in daha önce başladığı bir çeviriyi tamamladım , ona daha önce bildiremediğim için özür dilerim. Şu anda attachment konusunda isimler aynı olacağı için çevirileri web üzerinde bir yere atıyorum.
www.sonsuzdongu.com/debian-installer/
Teşekkürler

--
Opera'nın e-posta şeysi: http://www.opera.com/m2/