Debconf sablonlari [Was Re: man sayfaları]

* Ozgur Murat Homurlu <ozgurmurat@gmx.net> [2004-01-07 00:03:09+0200]
> Acilen çevirmemiz gereken d-i neredeyse bittiğine göre bu iletiyi
> cevapsız bırakmamalıyız. Ek olarak bazı kilit paketlerin debconf
> mesajlarını da çevirmemiz gerekli. Hedeflerin belirlenmesini ve görev
> dağılımı yapılmasını teklif ediyorum.

Secilecek paketler konusunda onerim paket onceliklerine oncelik
verilmesi :-) `debconf'a aktarilmis `required', `important' ve
`standart' oncelikli paketleri belirlemek uzere asagidaki komutu
kosturdugumuzda (saniyorum ekstra aciklama gerekmiyor):

	grep-available \
		-F Priority 'required'  -o \
		-F Priority 'important' -o \
		-F Priority 'standart'     \
		-s Package | awk '{ print $2 }' |
	while read pkg; do
		if [ -e /var/lib/dpkg/info/${pkg}.templates ]; then
			echo $pkg
		fi
	done

su ciktiyi aliyoruz:

	debconf
	man-db
	console-common
	netbase
	ifupdown
	console-data
	adduser
	setserial
	passwd
	bsdmainutils
	lilo
	netkit-inetd

Simdi bunlara baska ne eklenebilir?  `X Strike Force' tarafindan yonetilen paketler:

	grep-available \
		-F Maintainer 'debian-x@lists.debian.org' \
[...]

bunun ciktisi:

	xserver-common
	xserver-xfree86
	xfree86-common
	xdm

Manuel olarak eklediklerim:

	locales

Liste genisletilebilir veya (tercih etmesem de) daraltilabilir.  Aklima
gelenler bunlar.  Degerlendirmeye devam edelim...

> Sarge'ın çıkmasına aylar var (?) bu süreyi değerlendirmeliyiz. Bu kez
> gurur duyacağımız bir yerelleştirme çalışmasını gerçekleştirebiliriz.

Kesinlikle yeterli sure var :-)  Ben Sarge'i yazdan once pek mumkun
gormuyorum.

Yuk esit dagitildiktan sonra benim icin paket farketmez.  Gonullu
arkadaslar soyle ciksinlar ortaya, gorev paylasimi yapalim.