Re: man sayfaları

On Tue, 23 Dec 2003 03:12:14 +0200
Nilgün Belma Bugüner <nilgun@superonline.com> wrote:

> Selam,
>
> Geçtiğimiz hafta sonu groff paketine türkçe desteği verildi.
> belgeler.org tarafından hazırlanan man sayfaları da bu desteğe
> uygun hale getirildi. Destek sağlanması için groff yazarlarına
> yaptığım başvuruda çok yardımcı oldular. Doğrusu bu denli bir
> yardımı beklemiyordum. İstediğimden, benim yapabileceğimdem
> çok daha iyisini yaptılar. Groff paketini önceki duyurumda da
> belirttiğim gibi CVS'den indirip kurabilirsiniz.
>
> Benim bu iletiyi yazmaktaki amacım başka.
> Debian'a özgü olduğunu düşündüğüm apt ve dpkg man sayfalarını
> [...]

Acilen çevirmemiz gereken d-i neredeyse bittiğine göre bu iletiyi
cevapsız bırakmamalıyız. Ek olarak bazı kilit paketlerin debconf
mesajlarını da çevirmemiz gerekli. Hedeflerin belirlenmesini ve görev
dağılımı yapılmasını teklif ediyorum. Sarge'ın çıkmasına aylar var (?)
bu süreyi değerlendirmeliyiz. Bu kez gurur duyacağımız bir yerelleştirme
çalışmasını gerçekleştirebiliriz. Listenin önceki mesajlarını okuduktan
sonra eklemek isterim ki, Nilgün Hanım'a burada olup, yardımlarını
esirgemediği için minnettarız. :^)