Re: libc ve türkçe desteği

* Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> [2003-12-29 14:05:36+0200]
> `glibc' maintainer Ulrich Drepper'in aktif olarak takip ettigi liste su:
>
> 	http://sources.redhat.com/ml/bug-glibc
>
> Yukaridaki kod ornegiyle buraya bir hata bildiriminde bulunmak yararli
> olur.

Not etmeyi unutmusum.  Yukarida verdigim listeleri dun incelerken
enteresan seylerle karsilastim.  Son birkac ay icinde tr_TR.UTF-8'le
ilgili olarak blok halde duzeltmeler yapilmis.  Su listeyi bir
inceler misiniz?

	http://sources.redhat.com/ml/libc-hacker

Bu duzeltmeler cok yeni ve dagitimlara henuz alinmadigini
soyleyebilirim.  Redhat hakkinda bundan once cesitli vesilelerle ifade
ettigim menfi yorumlarin hepsini geri aliyorum.  Sunu anladim ki bu
islerin arkasindaki en onemli grup Redhat :-)  Bir baska enteresan husus
da su: tr_TR yereliyle ilgili bug'lari cogunlukla code-review'ler
sirasinda diger yabanci gelistiriciler hasbel-kader kesfediyorlar.
`mutt'in gelisticisi Thomas Roessler'den gelen report'lar gibi.