Re: Detailed translation status for debian-installer

Çarşamba 24 Aralık 2003 22:19 sularında, Osman Yüksel şunları yazmıştı:
> 2) Çevirilerde bize yardım edecek bir sözlük veya bunun gibi bir
> kaynak mevcutmudur ? Örneğin , kernel'in çevirisini "çekirdek"
> olarak yazacağımız standartların olduğu bir yer
> ... Kolay gelsin...

Selam,

po çevirileri için gnu-tr.sourceforge.net bir başlangıç olabilir.

Çeviriler için KBabel kullanıyorsanız, gnu-tr ekibinin yaptığı çevirileri
toplar (TP sitesinden indirebilirsiniz), gettext ile onları bir çeviri
kataloğu haline getirir (msgcat ile) ve KBabel ile içinde sözcük/deyim
hatta msgid'nin tümü için araması yapabilirsiniz.
Po çevirilerine yeni başlayanlara tavsiye edilecek en iyi yöntem budur.
Çevrilmişlerden yaralanmak. Bazan ben bile bir karşılığı unutur ve bu yöntemi
kullanırım.

Esen kalın,
Nilgün