Re: Kommentarer kring wacomtools oeversaettningar.

lör 2008-07-19 klockan 15:18 +0200 skrev Martin Bagge:

> Stämmer, jag har dock fixat det på de lite nyare filerna. Ovanans makt,
> visste dock inte att den var så pass allvarlig som det nu verkar.

Tips är att använda 'poedit' (eller senare versioner av gtranslator) som
rättar till detta automagiskt. Kbabel kan kännas lite för mycket ibland.
Testa alltid debconf-mallarna innan du skickar in.

$ podebconf-display-po sv.po

sv@li.org används inte längre.
tp-sv@listor.tp-sv.se är rätt adress till GNU:s svenska
översättningsteam (TP).